Publicat de: scenarista | August 24, 2008

Blogosfera despre MONA MUSCA

Ne gandeam ca Declaratia de presa de astazi a Monei Musca a facut ravagii in blogosfera. Uitaseram ca e duminica si canicula.

Oricum, de ceva timp, numele Monei Musca se afla pe toate buzele, printre grimase si zambete ironice. Fireste ca opiniile sunt impartite. In majoritate, negative. Nu imi imaginam ca tinerii internauti pot fi atat de cainosi. Ramane de vazut…

Multi nu-i iarta dosarul de la securitate, multi o blameaza ca a mintit, cativa se abtin dar cei mai multi sunt clar impotriva, chiar daca Mona Musca stie “sa-si tina rangul” si sa zambeasca, indiferent de privirile celorlalti. Noua ne place Mona Musca, chiar captusita cu dosare ale securitatii. O preferam frivolitatii absolute a multor alte femei politician romane, ale caror compromisuri se evapora in marea de rimel sau in latraturi pe la televiziuni.

Pana la momentul declaratiei de presa a Monei Musca de la Realitatea TV, cam in acest fel se prezenta blogosfera romaneasca: Zoso face o glumita-calambur verry soft pentru optimizareaq blogului, Dan Iancu si baiatbun o acuza de ipocrizie, aducand in discutie blamarea sistemului “ticalosit”, agnosticus  o acuza de patetism politic, ionutu  o considera “Doamna deceptia secolului”, iar bataiosu aduce in discutie legea lustratiei si pe sustinatorii ei. Platon e convins ca Mona Musca va accepta candidature pentru PDL, iar moromete nu considera intoarcerea Monei Musca in politica o idee buna.

Pan una-alta, multcititii ciutacu si sutu nu au apucat sa fie virulenti. Se pare ca nu s-au intors, inca, din vacanta. Corina Cretu abia s-a intors dar nu are o opinie despre declaratia Monei Musca, iar Anca Alexandrescu isi paseaza discret opinia negativa Corinei Dragostescu. Moshemordechai par interesati de viata de manastire si petria e intr-un moment de cumpana. Sper sa nu trebuiasca sa chemam SMURD-ul…

Adevarul e ca duminica nu e o zi buna pentru blogging politic, chiar daca sunt si reactii la moment ca cea a lui Cristian Teodorescu  si cea a lui Cristian Patrasconiu . Si, fireste, ca cea a lui Cioco-Cioco.

Asteptam, de maine, dezbaterile bloggerilor in “lumina noilor dezvaluiri”. Fireste ca ne-ar interesa si opiniile politicienilor-bloggeri de marca: Ion Iliescu si Adrian Nastase. Pe Sorin Oprescu nu ne putem baza, caci lucreaza pentru Bucuresti.

Pe maine!

Responses

  1. daca bagi mai bine ochiul, o sa vezi ca insemnarea aia e scrisa acum 2 ani. asa, de control.

  2. comentariile sunt ca vinul. cu cat sunt mai vechi cu atat sunt mai bune. am bagat ochiul. e ok. thanks pentru ping.

  3. nu prea e ok, ca va lamentati ca nu a scris nimeni de ea, si dati link catre un articol din 2006.

  4. maine vom da link catre cel mai nou art al tau despre ea. multumim, oricum. dar daca te deranjeaza linkul il putem scoate (si comments aferente). e absolut ok doar sa spui.

  5. La Mordechai nu v-aţi uitat unde trebuie.. 😀
    Iar doamna Muscă, ei bine doamna Muscă ar trebui să şadă în banca ei ca o doamnă venerabilă ce se află. Să-şi crească nepoţii, să-şi plimbe căţelul, orice. Modul neruşinat în care a minţit cu atîata lejeritate îmi provoacă şi acum scîrbă. Şi da, chiar îmi era simpatică! Atunci cînd cu scandalul, mi-am zis: „Hai mă…chiar şi Mona Muscă?!”.

  6. http://www-thor.blogspot.com/

  7. Declaratia MM a venit prea tarziu. Romanii o condamna pentru ca a mintit. Nu trebuia.

  8. Daca tot ai facut link catre zoso de ce nu faci si catre blogul cu pitzipoance pentru ca are aceiasi „cititori” minunati … :))))))))

    Inainte de o astfel de actiune trebuie sa faci mai intai un profil al vizitatorului acelui sait.

  9. Văd că toţi sunt nervoşi aici.
    Eu încă n-am scris nimic despre Mona Muscă, nu pentru că n-aş fi auzit despre subiect şi predicat, dar n-am apucat şi, drept să spun, nici nu m-am gândit.
    Adică mi se pare cum va nefiresc să judec eu paşii politici ai doamnei. Fost deputat. Cât pe-aci să fie şi fostă Preşedinte a Camerei Deputaţilor, dacă nu mă-nşel. Nu cumva aici a început tot?
    Fost ministru al Culturii – cred că e era o ipostază care „o prindea” foarte bine.
    Mă duc „acasă” să scriu.
    Între atâţia bărbaţi iluştri din blogosfera românească, nu se găseşte niciun cavaler. Or fi cu toţii nişte estropiaţi fără simţul măsurii? Mi-e greu să cred. Alţi foşti colaboratori ai sistemului sunt bine sănătoşi, bogaţi. De ce tocmai Mona Mucă trebuie să plătească în locul tuturor?

  10. „Mona Muscă”, îmicer scuze, corectaţi, vă rog, mi-a scăpat.

  11. Am scris şi eu despre Mona Muscă.

    http://mihneageorgescu.wordpress.com/2008/08/25/mai-catolici-decat-papa/

  12. […] articol recent, dupa ce face o scurta trecere in revista a modului in care diversi bloggeri au tratat subiectul […]

  13. NO COMMENT,nu ma intereseaza subiectul ,dar ma contrariaza un fapt cind doamna Mona Musca alias ,,Dana„ era in gratiile PNL-lului ,a mers in Franta la comemorarea marelui aviator Traian Vuia ,niste rude de-le mele din Banat ,mele rude cu marele aviator Traian Vuia ,nu atit de aristocrate ca si dinsa nu au putut sa mearga pentru ca trebuiau sa-si plateasca excursia aceasta ,doamna Mona Musca a plecat pe gratis in aceasta excursie ,sa-i fie RUSINE ,si sa nu vorbeasca dinsa de ,,Singura instanta in care cred este puterea celor fara putere„semneaza UNGURU un simplu membru social democrat

    • redus ai fost, redus esti sigur si acuma!nu crezi normal la o asa manifestate sa fim repezentati oficial de un ministru .?! nu e doar o reprezentare simbolica asa cum creai tu .nu a fost depunere de coroane de 9 mai.tarcacuta!

  14. Doar o geană mai jos era şi articolul despre subiectul pomenit. Greu cu cititul în diagonală.

  15. @Mona Musca. Este blogul dumneavoastră, Mona sau este ca şi al lui Oprescu, blogul susţinătorilor lui Sorin Oprescu? Dacă e al dumneavoastră, v-aş saluta. Mi se pare o nedreptate execuţia publică la care aţi fost supusă. Adică, dumneavoastră, nu, la PD-L, dar Cristian Rădulescu, da?!

    Nu am apucat să scriu despre această situaţie, dar probabil voi deschide un chestionar în ceea ce vă priveşte pe blogul meu, făcând o trimitere la blogul dv. Singura precizare pe care o aştept este dacă acest blog îl veţi scrie la persoana întâi sau la persoana a treia. Dacă este la persoana a treia, nu-i prea convingător. Toate cele bune!

  16. Eu acuzam de potentiala ipocrizie partidele cu securisti care s-ar grabi sa atace (la momentul respectiv potentiala) decizie a dnei. Musca de a reintra in politica. Am recitit postul si nu-mi pare ca as face o astfel de acuzatiala adresa dnei. Musca.

  17. […] faptul că Mona Muscă are şi blog. Deocamdată, la persoana a treia […]

  18. http://mariusbojor.blogspot.com/2008/08/mona-mushca.html

  19. Personal o apreciez pe Mona Musca.
    Am fost impresionat de evolutia domniei sale anteprabusire.
    Am gustat din plin efectul borcanului cu muraturi turnat in freza cu ocazia ocaziei.
    (Ocazie cu care i-as fi trimis cu drag si domniei sale una bucata…)

    Am mai spus-o si daca n’am spus’o, o repet : nu mai dau 2 bani (vechi si romanesti) pe ce-a facut unu-altu’ acum 25-30 de ani. Dar CE FACE OMU’ ACU’ …face toti banii. In valuta !
    Pozitia rigida/neclara/dubioasa… ACTUALA (adicatele „actuala” la momentul CNSAS) a domniei sale i-a luat prajitura.

    Revenirea la momentul asta, pe pozitia vehiculata, era o alegere proasta dupa mine.
    PDL avea de pierdut, Mona idem.
    PDL era intr-o pozitie complet aiurea, din care Mona l-a scos cu fermitate barbateasca dar feminina delicatete.

    PDL a iesit bine, Mona a adunat o bila alba.

    Asta ma face sa cred ca exista un viitor politic pentru Mona Musca.
    Si nu unul mediocru.

    S-a dus o prajitura.
    La aniversare poate papam tort.

    Da e ceva de recuperat pan’acolo.

    Pana una-alta, spor la treaba.

  20. Pai …buna ziua madam…atunci! 🙂

    1=

  21. Dna Mona… Zau, nu va sta bine sa vbiti la persoana a 3-a… Pai se poa’…? Inimicii dv vor spune ca v-a pierit tot coraju, drea… 😳

    Pacat de voinica… 😦

  22. La o adica, Mona Musca are si hi5, tot la persoana a 3 a !

    http://www.hi5.com/friend/profile/displaySameProfile.do?userid=161130886

    si arata ma bine decat logu’ asta!

  23. Am revazut intr-o seara la TVR probabil in reluare o festivitte cu decernrea premiilor pt.10 PT.ROMANIA DIN ANUL 2005(PARCA) unde ati fost premiata de 3 oriAm fost f.fericita sa va revad caci eu ca si multi altii si altele v-am admirat si apreciat f.,f.mult incat f.multi v-ar fi ales chiar PRESEDINTA TARII si consider si acum in 2010 ca ar fi cazul sa reveniti la PNL si sa fiti acolo unde meritati.Cu stima si respect va inteleg dece ati plecat din politica,dar ganditi-va bine ca acest popor are nevoie si de persoane luminoase in politica si chiar in fruntea tarii.Eu inca sper ca vor mai aparea si astfel de OAMENI.

  24. o rog pe dna Musca sa ma contacteze la adresa de mail daca isi aduce aminte de numele meu de familie

  25. heloo

  26. Mă întreb cât de neînsemnată să fi fost Monica Macovei, să nu fi prezentat minimum minimorum de interes pt Securitate !?
    Şi, totuşi, defilează prin politica naţională pe post de fecioara Maria……….
    Mă rog……… ideea e că doamnele ar trebui să termine cu bucătăria şi alte preocupări pe care şi le-au înşuşit de-a lungul istoriei şi să-i mai trimită la joacă pe dumnealor, care se bat pe ciolan din timpuri ancestrale.
    Deci, să judecăm: de ce s-a ieşit în 89 ? De ce s-a ieşit în 2011 ? Sau, mai precis, pt cine ? Si atunci, ca să avem pace 10 ani, îl punem pe Klaus Iohanis preşedinte ?


Lasă un răspuns

Categorii

